torsdag 28 oktober 2010

Betaniagatan i detaljer

Just nu håller jag på och fotograferar alla små detaljer som en tok här hemma, jag har nämligen gått och blivit lite nykär i dem nu när vi snart ska lämna denna lägenheten.
Det sitter otroligt mycket minnen i många av detaljerna eftersom att vi renoverade lägenheten när vi precis hade flyttat in. Trappan som var klädd i heltäckningsmatta slet vi med i flera dagar med mycket hjälp av vänner och familj. Golven, väggarna och elementen målades och jag skrapade bort flagnande färg från toalett dörren och hittade en fin grön grundfärg under alla lager..

3 kommentarer:

  1. Fin fina detaljer. Jag gillar den gröna färgen, jag har själv en dörr som står omålad som jag har tänkt måla i just en grågrön nyans.

    Önskar dig en skön helg.

    SvaraRadera
  2. men vad fiiint! Skönt att höra att det går att göra ngt åt en trappa med heltäckningsmatta... Får ta tag i vår så fort det bara går!

    SvaraRadera
  3. Linda E : Den gröna färgen är en utav mina favoriter :)

    Ylva: Lycka till med heltäckningsmattan! Det var ett riktigt hästjobb men värt varenda sekund nu i efterhand!

    SvaraRadera