onsdag 24 november 2010

Svart, grått och så lite rosa


Jag har verkligen fastnat i leggings och mjukisbyxe träsket och trivs väldigt bra där så jag kör vidare. Idag hade jag mer än gärna velat hoppa i ovan kombination.

Fin fin väska från marc by marc jacobs. Vämande pannband från Lindex. Ullkofta från Toast. Leomönstrad scarf från By Marlene Birger. Ärmlös tunika från Topshop. Uggleörhängen från Topshop. Kängor från Mini For Many. Nagellack i färgen over the top från essie. Sköna byxor från By Marlene Birger.

4 kommentarer:

  1. är väskan liten? stod o tittade på en annan häromdan, men denna kan jag också tänka mig.. vill ha en liten väska till plånbok, läppglans o nycklar!
    Har just upptäckt din blogg, o den är bra!

    SvaraRadera
  2. fint ihopplock som vanligt!
    Jag är också fast i leggings/mjukisbrallor. Äger typ bara ett par byxor för tillfället :)

    SvaraRadera
  3. Maja: Tack!

    Anonym: Den är inte så liten men inte heller så stor :) Det angivna måttet på hemsidan är: 16 1/2" x 3 1/2" x 11".
    Tack snälla! Kul att du har hittar hit :)

    Ylva: Tack! Nackdelen är bara när man vill ta på sig ett par byxor/jeans så ger jag upp på en gång. Det är ju inte lika skönt.. :)

    SvaraRadera